Gondolatok az ásóbékák feneke alól

Emléknaptár

2023. november 28. 23:22 - Németh András

42 éves lettem én idén,
valamikor a nyár elején.
de nyugi, nem lesz költemény...

Viszont azért azt nem hallgathatom el hogy egyre jobban kezdek szentimentáloskodni, és mivel ugye nekem valami belső agyzavar miatt nagyon szűkösek az emlékeim, ezért egyre inkább örömmel fedezem fel hogy a face minden nap szépen sorbarakja hogy 1,3,8 akárhány évvel azelőtt azon az adott napon épp milyen posztot toltam.

És hát jött a gondolat, mi lenne lenne egy emlékkalandáriumom. É azért nem fogok életem főműveként Monográfiákat letenni az asztalra az ormányosbogarak nemiszerveiről, vagy egy-egy tájegységről, vagy bármi egyébről. Viszont gigászi mennyiségű karaktert toltam már bele a metaverzum feneketlen kútjába, és mi lenne ha legelább ezt a blogot is feléleszteném egy kicsit.

Szóval a terv az hogy leszen itt egy táblázat, és ha arra bökünk akkor az adott nap képként kimentett emlékoszlopához jutunk. Az majd kiderül hogy kommentálom e a régebbi önmagam, illetve jó lenne élő linkekkel is megszórni a dolgot, mert ugye sokszor az emlék további klikkolást is lehetővé tenne, de ha már ilyen statikus módon mglesz akkor legalább már lesznek szavak amire rákereshetünk ha valamit jól el akarunk olvasni...

 

jan. feb. már. ápr. máj. jún. júl. aug. szep. okt. nov. dec.
18
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asobeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5618267919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása